مرکز خرید دستگاه پرکن

تماس بگیرید

09128730591

گریس پرکن

عرضه انواع دستگاه پرکن گریس

عرضه انواع دستگاه پرکن گریس در این سایت آغاز شده است. این دستگاه از جمله با کیفیت ترین ماشین آلات خط تولید و بسته بندی گریس می باشد.

خط تولید گریس

صنعت گریس سازی و بسته بندی گریس در کشور یکی از صنایع پر رونق می باشد. کارخانجات تولید این ماده پر کاربرد، از خط تولید و بسته بندی قدرتمند و اپراتور های ماهری جهت تولید بهترین گریس بهره مند می باشند. استفاده از ماشین آلات با کیفیت و مطمعن می تواند سرعت تولید محصولات را افزایش داده و خروجی کارخانجات را بالا ببرد.

خط تولید گریس

بسته بندی گریس

در گذشته برای بسته بندی گریس زحمت و هزینه زیادی نیاز بود. زیرا این ماده دارای گران روی بسیاری است و به راحتی نمی توان آن را در ظرف پمپ نمود. این مشکل برای کارگاه ها و کارخانه هایی که خود تولید کننده گریس نیستند بیشتر است، چرا که بعد از خرید بشکه های بزرگ گریس، برای بسته بندی آن در ظروف مورد نظر، مجبور به حرارت دادن بشکه بودند، تا ماده کمی روان تر شود.

پرکن گریس

دستگاه پرکن گریس

یکی از دستگاه های خط تولید گریس دستگاه پرکن گریس می باشد؛ که جهت پر کردن این محصول در ظرف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه جزو دسته بندی دستگاه پرکن مایعات غلیظ به شمار می رود. دستگاه پرکن گریس مشکلات ذکر شده در بالا را به راحتی حل نموده است.

انواع دستگاه پرکن گریس

انواع دستگاه پرکن گریس

ماشین آلات پرکن گریس در دو نوع مختلف تولید شده اند که در زیر نام برده ایم:

  • دستگاه پرکن گریس گرم
  • دستگاه پرکن نیمه اتومات گریس سرد

دستگاه پرکن گریس سرد

دستگاه پرکن نیمه اتومات پمپی گریس سرد بدون نوار نقاله می باشد و اپراتور ظروف را در زیر نازل ها قرار داده و با فشردن پدال، تزریق آغاز می گردد. پس از اتمام زمان تعیین شده، نازل ها بسته می شوند و اپراتور ظروف را بر می دارد.

گریس پرکن

دستگاه پرکن گریس گرم

در این نمونه دستگاه، اپراتور ظرف را در زیر شیر پرکن قرارداده و با فشار دادن شاسی، عملیات صورت می پذیرد. زیر ظروف لودسل تعبیه شده که با رسیدن به وزن مورد نظر شیر بسته می شود. این مدل دستگاه به صورت اتومات نیز تولید شده است که پس از اتمام عملیات پرکن، ظروف به وسیله نوار نقاله از زیر شیر عبور داده می شوند و به محل دیگر منتقل می شوند.

پرکن مایعات غلیظ

عرضه انواع دستگاه پرکن

دستگاه های ارائه شده توسط این مجموعه از بهترین جنس قطعات تولید شده است و دارای ضمانت و گارانتی معتبر می باشد. شما می توانید به منظور خرید این دستگاه، با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.